HTML

velemenyek

Vélemények, gyűjtemények, elbeszélések, napi események.

Friss topikok


A facebookon levelezgettem, az ünnepekre való készülődésről!

 

Kinek van kedve, ilyen hazafikkal együtt ünnepelni??

2012. készülődés március 15-re.  

B. András
    Már délután kettőre legyünk ott! Hadd lássák lengyel vendégeink, hadd lássa az egész világ, hogy még mindig sokan vagyunk és egyet akarunk!
    Borítóképek
    Orbán Viktor kormányfő március 15-én, az állami ünnepségsorozat részeként a Koss...Bővebben
    Készítette: Orbán Viktor for prime minister
    Tetszik · · Leiratkozás · Megosztás · március 1., 12:28 ·
        Ez 126 embernek tetszik.
        21 megosztás
            Z. Fábián Akkor legyen ott ismét az a "néhány tízezres" tömeg, akik a békemeneten...az sem baj, ha néhány százezerrel többen leszünk! ;-)
            március 1., 12:32 · Tetszik · 14
            Cs. Sándorné Kezdődik a számháború! Március tizedikén a szoclibek csinálnak tüntetést. Remélem márc. 15-én mi sokkal többen leszünk.Mutassuk meg nekik a dumájuk nem volt igaz, sőt beteges volt.Annyi ember képtelenség lefizetni.Idióták!!!!!
            március 1., 12:36 · Tetszik · 11
            Hírháló Nemzeti Éljen Orbán! Éljenek a cigányok és a zsidók! Magyaroknak meg kuss legyen, csak fizessenek! (?)
            március 1., 12:42 · Tetszik
            Éva K. Kedves hírháló?? Te hová tartozol! Magyar cigány- magyar zsidó- magyar ORBÁN VIKTOR _MINISZTERELNÖKÜNK-meg mi többi- hazaszerető Magyarok OTT leszünk!!
            március 1., 12:44 · Tetszik · 11
            V. Sándor Kedves András... az oldaladra már írtam egy kommentet, ide is leírom: Félő, hogy jóval kevesebben leszünk, mert minden városban ki van adva, hogy helyileg ünnepeljék 15-ét. Miskolcon sem szerveznek épp ezért buszt Pestre... pedig a békemenetre 4 busszal mentünk szervezetten...
            március 1., 12:46 · Tetszik · 1
            B. István Legyetek ott, sokan nem leszünk, de az ilyen hírhálósdikkal se, ha meg majd muszály lesz, annak nem fognak örülni.
            március 1., 12:47 · Tetszik · 1
            Irén D. Istvánné az este echo tv bencsik andras kozolte hogy mar 1000 lengyel jelezte reszvetelet s itt lesznek szolidaritasbol de mi is ott leszunk s johet az analfabetak szamhaboruja akik szamolni nem tudnak varunk mindenkit legyen ez az unnep egy szep osszefogas hajra magyarorszag
            március 1., 12:51 · Tetszik · 8
            Istvan K. Pesta Pesta Te a 10.-vel törödj!A többit bizd Bencsikékre.
            március 1., 12:52 · Tetszik
            Éva M. igaza va n Istvánnak,100%-bn meg kell bizni Bencsikben és csapatában
            március 1., 12:54 · Tetszik · 3
            Éva M. magyar szolidaritás is létezik,hiába sújkolja olgica,meg bolgár elvtárs az alig hallgatott gyenge szinvonalú klubrádiójában
            március 1., 13:00 · Tetszik · 7
            S. Sándor Csepelen mindig 8.30-kor van az ünnepség, ennyi időben még Miskolcrol is fell lehet érni! Több mint öt óra, ki van ez gondolva !
            március 1., 13:03 · Tetszik · 2
            G. Mária Mezőkövesdről is sokan megyünk!
            március 1., 13:28 · Tetszik · 1
            Cs. Sándorné Hiráló, most képzeld el ha Orbán Viktor igy beszélne mint te mi lenne,igy is basz...gatják az unióban ,igazságtalanul.Próbálj meg reálisan látni és nem elvakultan. Tudom a Jobbik szeretne előre törni, de igy nem fog menni. A szocik malmára hajtjátok a vizet.Ne a kormányt bántsátok ti is, hanem segitsétek és álljatok mellé ebben az un. hidegháborúban mert sajnos ez már az!!!Javítok az első szóban Hirháló.
            március 1., 13:32 · Tetszik · 5
            Cs. Sándorné Szerintem meg sokan leszünk, mivel márc.15-ike lesz, na meg reméljük az idő is jó lesz. Minden rajtunk múlik. Én ott leszek!!!
            március 1., 13:38 · Tetszik · 1
            Éva M. ilyen majmot,mint béres istván semmibe kell venni ,provokatőr
            március 1., 13:40 · Tetszik
            Éva M. nagyon,nagyon sok ember lesz ott
            március 1., 13:41 · Tetszik · 1
            Éva M. nem kell félni tőlük,összesen nincs annyi valódi követőjük mint ahány ember kint lesz,a többit majd olgica elmagyarázza
            március 1., 13:47 · Tetszik · 2
            Csaba Cs.
            Kedves B. András! Legyenek ott délután kettőre hadd lássa az egész világ! Csak a pénzvilág urai- a háttérhatalmak,bankár dinasztiák-- a háttérben már réges régen lemutyiztak mindent,ez egy elölre megkreált színjáték,mellesleg szerintem ezt Önnek is tudni kellene, hogy csakis kizárólag az lehet kormányzói pozicióban, aki letisztelgett és megjelent valamelyik szabadkőműves összejövetelen!/Bilderberg csoport stb.../ Jól szinészkedik a jelenlegi kormány-amely mindegy, hogy jobb vagy bal-! Egy dologgal elszámították viszont magukat minisztereink(szolgálót jelent) és az az, hogy az Aranykor kapuján megvásárolt jeggyel nem lehet belépni, itt nem az számít, hogy kinek mennyi pénze van és mekkora hatalma, fognak itt még nagyot nézni azok akik a háttérben átjátszák-eladják nemzeti kincseinket-örökségünket,és közben eljátszák a nemzeti érzelmű hazafit,mellesleg a nemzeti kincseinket csakis kizárólag megőrzésre kaptunk, hogy megőrízve és további értékeket hozzáadva továbbadjuk az utókornak! Legyen szerencséjük, kívánom, hogy a Szeretet-Igazság-Béke Legyen Mindnyájukkal...
            március 1., 13:55 · Tetszik
            András Gráner Mindég akad, aki rá van szorulva, a napi ötezerre, addig meg lehet találni, akár tömeget is.
            március 1., 14:03 · Tetszik
            Irén D. Istvánné aki ott lesz azert megy mert osszetartozunk penz a szociknal szokas sunyi arulok
            március 1., 14:21 · Tetszik · 2
            András Gráner
            Dicsérem a gondolkodását, főképpen, hogy azt sem tudja milyenek a nézeteim. Azért örülök, hogy ezt nálam is jobban tudja. Ezt nevezik annak, hogy véleményt mondunk arról, amiről fogalmunk sincs. Mert az biztosan meg állja a helyét. Ugye sokkal könnyebb tanácsot adni, mint kalácsot? Már mint belemagyarázni az ismeretlenbe, hogy ismerjük? Ezt nevezik, rejtett kiközösítésnek, ugyan nem tudjuk, hogy miért, de nemkívánatos, mert, nem szolgálja a sajátos önös érdekeinket! Ezért van ilyen helyzetbe az egész ország, hogy csak véleményt mondanak, és azt sem tudják, hogy miről. De azért köszönöm, nem vagyok szoci, 89-előtt forradalmárnak neveztek, most 90-után mocskos kommunista lettem, elvi felfogás kérdése, de nem tartozom a népet sanyargató önimádók közé és a diktatúrát is elítélem. Mert fejlett társadalmat, csak fejlett tudattal lehet építeni. Az meg hiány ebben az országban és társadalomban. Mert csak a saját önös érdekeiket képesek képviselni. Miközben, bort isznak és vizet prédikálnak, és valójában még büszkék is arra, hogy mennyi gyermek és felnőtt éhezik nap mint nap, és mennyien kerülnek lehetetlen helyzetbe, önhibájukon kívül. Én nem értek egyet az ilyen társadalommal, meg olyannal sem, amelyik minden ok nélkül csak diktál. A legdurvább, hogy még az anyaszentegyház is isteníti, a bálványimádással együtt. Tudom, hogy nem érdekli, de felajánlom a FÁMA 2008 című írásomat,elolvasásra. Bármelyik keresáben megtalálható. üdv: TENGERPICI
            március 1., 14:40 · Tetszik
            Irén D. Istvánné jolenne ha nem feltetelezne hogy ott csak penzert lesznek kint az emberek mert ez is csak belemagyarazas es serto a tiszta ontudatu kiallasu emberekre
            március 1., 14:45 · Tetszik
            Sarolta G. Gráner Antal: Maga csak azért nem vállalja az arcát, mert ki mint él, úgy ítél. Az állítólagos 5000 helyett Magát viszont olyan sok virslivel és sörrel kínálták, hogy attól olyan pufi-maci képe lett.
            március 1., 14:49 · Tetszik · 1
            Györgyné Sz. Ott leszünk.
            március 1., 14:52 · Tetszik · 3
            Irén D. Istvánné sarolta szivembol szolt rejtozkodo ember nemondjon velemenyt vagy valalja arcat legyen jellemes mar ha etri mitjelent
            március 1., 14:55 · Tetszik · 3
            Sarolta G. Így van Irénke! Ezek mind felettébb érdekes képek mögé bújnak. Egyik sem ibolyacsokorként díszeleg! Hát...ennyi telik az 5000-es fantáziából!:-)
            március 1., 14:58 · Tetszik
            Tibor B. igen jövünk
            március 1., 14:59 · Tetszik · 2
            Maria Sz. Kis Sándorné Irénnek!!! Szívemből beszélsz!!!
            március 1., 14:59 · Tetszik · 2
            Irén D. Istvánné mindig vannak kerekkotok s gyava rejtozkodok falkaban ugatjak csak a holdat de ahogy telnek az evek lassan elfogynak en bizom benne az olgak fletok belebolondulnak a hatalmi vagyba de azt nemfogjak fol hogy kiralysagban uralkodas demokraciaban kormanyzas a nep akarataval ez piszkalja a csoruket
            március 1., 15:06 · Tetszik · 2
            Sz. Aranka Ott leszünk. Éljen Magyarország!
            március 1., 17:46 · Tetszik · 1
            Szűcs Julianna Már délelőtt betöltjük a teret!!
            március 1., 18:01 · Tetszik
            András Gráner
            A kép mögé bújásról csak annyit, hogy,ha már regisztrálnak egy oldalra, tudni kellene használni is. Akkor megtalálnák az áhított és keresett képet és nem nyilatkoznának felelőtlenül. Azt is megtalálnák, hogy mikor tettem oda. Lehet, hogy ezt külön kellene tanítani, de gondolom ez nem az én feladatom lenne. Én nem jártam a virslievő és sörivó partikra, mert nem volt hozzá igazolványom. Gondolom erről azok tudnak többet akik odajártak. A felületesség megnyilvánulása, látom határtalan. Bizonyára arról sincs tudomásuk, hogy hol és mikor ítéltek el azért egyetemi hallgatót mert, elmerte olvasni a kommunistakiáltványt. Pedig önök ennek a politikának adnak igazat, és ezt nevezik demokráciának. Ez inkább népbutítás mint demokratikus gondolkodás. Inkább olvastassák a Piroska és a farkas című mese helyett a könyvek könyvét, ahol halomra ölték a csecsemőket, mert az nem horrorisztikus, ha csecsemőket gyilkolnak azért, hogy a hatalmat megtarthassák. Nálam a társadalom nem azt jelenti, hogy tízből négyen jól élnek. Nem tartozom azok közé akik a saját fajtájukat képesek kiirtani, hogy nekik jobb legyen. Az összehordott megalapozatlan utalások, meg, ha fájnának akkor most nagyon nagy fájdalmakat éreznének. Az emberi butaság az határtalan, de, hogy kevesebb legyen belőle, nem ártana előtte tájékozódni, mielőtt valamiről, vagy valakiről véleményt nyilvánítanak. Mint már írtam fejlett társadalmat csak fejlett tudattal lehet létrehozni. Van még mit bepótolni, ezt igazolták a véleményükben is.üdv: TENGERPICI
            március 1., 18:18 · Tetszik
            Sz. József
            András! Várj, kitalálom,ki is vagy. Ha 89 előtt forradalmár voltál, és 90 után komcsi, és előfordult a hozzászólásodban egy szó, amit én eddig csak egy bizonyos vallási közösség tagjaitól hallottam, a bálványimádás. Akkor nagyjábol a maóist...Bővebben
            Tegnap, 0:45 · Tetszik · 1
            András Gráner
            Kedves, Szép József! Az ámokfutás már a hetvenes években elindult Magyarországon, és akkor, nem is nagyon futottam előre. Szeretném tájékoztatni, hogy rossz irányba vette a megítélés kifejtését. Egyetlen pártnak sem vagyok a szimpatizánsa, és tagja sem, a pártokat, mint sz önös érdekeiket kiszolgáltató csoportokat, nem is engedném, sem a választások, sem a törvényhozás közelében sem. Ugyanakkor, nem is finanszíroznám a társadalom pénzéből. - HA ÉRTI MIRE GONDOLOK? Az egyházakról meg annyit, pontosan azok igyekeznek megtéríteni akik a KRISZTUS keresztre feszítésében aktívan részt vettek, és utána a hatalmuk megtartása végett Rómában egyházat alakítottak. Most szankcionálnak és meghatározzák, hogy melyik az a csoport amelyik vallás és részesül a társadalmi vagyonból. Tudja a demokratikusan gondolkodó az nem azt nézi, hogy ki az aki csinálja. Mindég azt nézi, hogy: mit, hogyan és miért? Valami fóbiája lehet azoknak, akik kiszemelnek egy istenített személyt vezetőnek és bármit tesz az biztosan csak jó lehet. A társadalmat vagy közösen, vagy a mindenáron magánosított szellemiségű gondolkodással kell fent tartani. Magyarországon a demokráciának csúfolt összevisszaság, mint értelmiségi kapkodás, valamint az emberek telhetetlensége, kapzsisága teszi olyanná a társadalmat amilyen. Demokráciában, rövid, tömör mindenki számára egyértelmű törvényeket kell hozni. A kiváltságosság meg a demokratikus gondolkodás és a demokrácia halála. Azon kívül, hogy felelőtlenül szét osztogatták az országot, se termelés, se munkahely nincs az országban. A társadalom nem abból áll, hogy, ha nekem már van akkor a többi nem érdekel, / legfeljebb ellenség vagy nemkívánatos lesz, akire mindég rá lehet fogni, hogy éppen miért is nem olyan amilyennek lenni kellene/. Tehát melléfogott, mert én nem a személyt nézem, hogy ki a vezető, csak is azt, hogy mit tesz. Az érdekcsoportokat fent tartó társadalmak, mindenütt ki vannak zsákmányolva, az érdekek kielégítése, és a kiváltságosság fent tartása érdekében. Mivel nincs keleti, nyugati meg nemzeti demokrácia, csak ilyen irányzatú NÉPBUTÍTÁS van, amit sokan csak azért fogadnak el, mert így bekerülhetnek a kiváltságosok közé. Az egyházakról még annyit: melyik könyvet ajánlaná az unokájának vagy gyermekének? A Piroska és a farkas című mesét, ahol a farkas megeszi a nagymamát, vagy a KÖNYVEK KÖNYVÉT, ahol halomra ölik a csecsemőket pusztán a hatalom megtartása végett? De ha érdekelné szívesen elbeszélgethetnénk, a demokráciáról. Ajánlanám a FÁMA 2008 című gyűjteményemet olvasásra, ha egyáltalán érdekelné. Az ötezer forintot meg nem én találtam ki, akiket szállítottak azok dicsekedtek vele. Szeretném tájékoztatni, hogy fejlett társadalmat, csak fejlett tudattal lehet létrehozni. A társadalom működésképtelen akkor, ha csak az önös érdekeket akarják kielégíteni, előbb vagy utóbb anarchiába, / fejetlenségbe / torkollik. Akkor, most ki kinek a talpnyalója, vagy kiszolgálója? üdv: TENGERPICI
            Tegnap, 8:07 · Tetszik
            Sz. József Kedves András! Lehet hogy egy kicsit csökött vagyok, de nem értem. Nem értem, hogy akkor mi a jó? Sem egyház, sem pártok, sem közigazgatás, mert ebből az is következik. Akkor mi marad a végén?
            Anarchia? A hozzászólás végén viszont az is kiderül, hogy az sem jó.
            Tegnap, 12:40 · Tetszik · 1
            András Gráner
            Úgy látom, ha valaki nem akar valamit megérteni, akkor az nem is fogja. Egyáltalán nem arról írtam, hogy nem kell. Csupán azt, hogy ami van az rossz!!! Meg azt, hogy helyette, mi kellene. Meg azt, hogy, miért szidja az egyik a másikat, amikor mindegyik a történelmi valóságában, diktatórikus, és csak az önös érdekeit, hajlandó képviselni. / Olyan ez mint amikor azt mondja a közmondás, " nem enged a hetven kettőből ". A világ csak akkor fog fejlődni, ha mindannyian levetkőzik, az elavult gondolkodás formáját. Ami annyit jelent, hogy, ha nekem már van akkor a másiknak miért ne lehetne? Szétosztani csak azt lehet, amit megtermeltek, ha abból kettő elviszi a harminc százalékát, akkor a többi nyolcnak már csak a megmaradt hetven százalékot lehet felosztani. A megtermelt javakból most is azok részesülnek nagyobb részben akik nem az / EFEKTÍV / termelő munkát végzik. Az adóztatás meg arról szól, hogy éppen ki hol van. A mezőgazdasági termelésben, több mint éves hatmillió adómentes. Amit papíron soha nem érnek el. Amíg az egyik leírhat minden költséget a jövedelméből, addig a másik minden fillér után adózik. Csak azt ne mondja, hogy jókor kellett volna lenni mindenkinek jó helyen. Mert az nevetséges lenne. A háború utáni javakat megtermelők csekély százaléka részesült abból amit mások a pozíciójuk miatt,be tudtak zsebelni. Nincs kivétel ezt, minden oldal képviselője megtette, ha volt rá lehetősége. Most meg képtelenek fent tartani a társadalmat. A társadalmi vagyon szétzilálása nem azonos a többi társadalmi létszám megalázásával. Vagy Ön ezzel ért egyet, hogy ha már nekem van, akkor a többi meg akassza fel magát mert nincs rá szükség? A magánosított társadalomnak fel kell vállalni a társadalom fent tartását, ha erre képtelen, akkor a társadalomnak nincs szüksége a magánosított világra. Ettől egyértelműbben már nem tudom megfogalmazni, hogy mit jelent az a szó, hogy társadalom. A társadalomnak minden tagjának egyenértékűnek kell lenni, az is ember akinek még esélyt sem adnak, nem hogy lehetőséget. Talán ön azzal ért egyet, hogy akinek két forinttal több van az embereb ember mint akinek csak egy forintja van? Talán akinek más ideológiai be állítottsága van de törvénytisztelő azt ki kel végezni, fel kell négyelni, mert nem az a bálványt imádja amit meghatároznak neki? - Vagy éppen aki megmeri kritizálni a jelenlegi hatalmat azt ki kell irtani, mint, mint az inkvizíció idején? Ez már a 21. század és nem a sötét középkor!! Mit is mondott KRISZTUS a perselybedobásnál? Kiadott többet? Miért a forradalmárt szabadították ki a papok? Miért KRISZTUST FESZÍTETTÉK keresztre? Miért űzte ki KRISZTUS az atya házából a papokat és a kufárokat? Ezt nem nekem kellene elmagyarázni, ez le van írva a BIBLIÁBAN, meg az is, hogy miért volt az a sok csecsemő meggyilkolva. Akkor most, ki az istentagadó, és ki az aki csak az önös érdekei miatt jár templomba? A 22-év alatt nem csak a lehetőséget, de az esélyt is elvették az ország lakóinak több mint egyharmadától. Ezt szeretnék rábeszélni a többiekre, hogy milyen jó az, hogy éhezhet és fázhat. Ha annyira jó akkor akik úgy gondolkodna mint ön. Miért nem az utcán laknak, miért gyűjtögetnek, mert az annyira rossz? Ugye ezt még ön sem hiszi el, hogy sokkal jobb kegyelemkenyéren éhbérért dolgozni, mint a meleg lakásban ülni és butaságokat beszélni, és megkérdezni tőlük miért nem jó neked, ha nekem mindenem van neked meg semmid nincs? Le kellene szállni a földre és körülnézni, mi van ebben az országban. Talán megkérdezni, attól akinek nincs munkahelye, lakása, megélhetése, hogy miért nincs? Amit nagyon jól tudnak, csak azt hiszik, hogy amiről nem beszélnek az nem is létezik. Pedig létezik!! Kellene egy kicsit önvizsgálatot tartani, az emberiesség és a hazafiság területén, úgy társadalmi szinten is. Nem csak egy betanult sémát kellene állandóan szajkózni, amivel eredményt mint olyant csak negatívumot lehet elérni. Tudom az egész csak falra dobált borsó, mert csak lepereg. Attól még a valóság nem fog megváltozni. Nézze csak meg mennyi adó be nem fizetést tesznek közzé minden évbe, behajtotta a hatalom, ugye, hogy nem, mert ők hozzák maguknak a kiváltságos jogszabályokat. A hat százalékra felvett forint hitele miért lesz hatvan százalék mire kifizeti kifizeti a delikvens a hitelét, tizenöt húsz év alatt? Sorolhatnám, de ez ön vagy nem tudja, vagy nem akarja megérteni. A kettő között meg óriási a különbség. Mert, ha nem tudja az bocsánatos bűn, mert megtanulhatja. Ha nem akarja megérteni, akkor nagyon is tudja, hogy mit tesz, azt meg nem lehet tévedésnek nevezni, ezért nem is bocsánatos bűn. Döntse el, hogy hová tartozik, számoljon el emberi, társadalmi mivoltjával, és vállalja nyíltan, ha nem akar az emberiség sanyargatásában részt venni. De akkor önnek sem lesz nyakig tejfel, azt meg lehet, hogy nem szeretné, inkább megalkuszik és lesütött fejjel jár, már csak úgy képletesen, mert valójában arra büszke hogy terrorban és rabszolgaságban tartsa embertársai? Ahol, kérdőjelvan az kérdés, a többit meg megtalálja kint az életben, csak szét kellene nézni. Üdv: TENGERPICI
            Tegnap, 13:56 · Tetszik
            Nándor B. Ott leszünk, és győzni fogunk, ha ilyen vezérünk van. András, és a többi szervező nélkül, silány lenne az életünk.
            23 órája · Tetszik
            P. László Gráner András "úr" érdekes jellem lehet! Biztos hogy diplomás ember mert aki teleír 2 A4-es oldalt anélkül hogy bármit is mondana az azért nem semmi teljesítmény!!!Az idenditása az kérdéses de kétlem hogy HAZAFInak nevezhetnénk! Hacsak nem egy agresszív törpe-államban valahol a közel-keleten!!!
            19 órája · Tetszik · 1
            András Gráner Bizonyára az a hazafi ön szerint, aki az országában nyomorgó embereket és éhező embereket, nem tekinti senkinek. Bizonyára az a hazafi. Legalább is ön és az önhöz hasonlók így gondolják, és így is cselekednek. Mert szavaiból csak erre tudtam következtetni. Amit végtelenül sajnálok.
            18 órája · Tetszik
            K. Endre Zoltán
            A Református Egyházmegyei Bíróság febr. 27-i határozatával megszüntette a fegyelmi eljárást ifj. Hegedűs Lóránt, a Budapest-Szabadság téri Református Egyházközség lelkipásztora ellen.
            Az öt esztendeje benyújtott panasztól annak idején hangos volt a média. Most, az eljárás megszüntetését egyöntetű, mély hallgatás övezte a sajtóban.
            A panasz elutasítása egyszer már 2008 májusában megszületett.
            A panaszt 2007 márciusában nyújtotta be Bölcskei Gusztáv püspök, a zsinat lelkészi elnöke és Nagy Sándor főgondnok, a zsinat világi elnöke.
            A vértesaljai református egyházmegye bírósági elnöksége 2008 májusában ezt elutasította, megállapítva, hogy a beadvány tényállás- és iratellenes.
            *
            "Ezt követően Bölcskei kierőszakolta az ügy folytatását. Jellemző, hogy az újabb panaszt Nagy Sándor már nem írta alá, a beadványt a püspök nyújtotta be. Miután budapesti bíróságon van olyan tanácsos, aki egyből a palástvesztést (a lelkészi hivatástól való végleges eltiltást) képviselte, vele szemben
            elfogultsági kérelmet nyújtottunk be, amit el is fogadtak. Így került az ügy 2008-ban a vértesaljai református egyházmegye bírósága, most pedig a Budapest-Déli egyházmegyei bíróság elé. A hétfői döntés ellen már semmilyen fellebezésnek nincs helye.
            Azt kifogásolták, hogy szerintük David Irving, a holokausztról vallott hivatalos állásponttól eltérő véleményt megfogalmazó brit történész könyvbemutatójára a református egyházközség szerződést kötött. Ha ilyen jellegű cenzúrát akarnak bevezetni, készítsenek egy listát, ahol tételesen fel van sorolva, kiket, milyen szerzőket és alkotókat tilos meghívni, vagy bemutatni. Ráadásul én nem is hívtam meg senkit, ez csak egy terembérleti szerződés volt. Már csak ezért is teljesen abszurd volt a vád.
            Emögött elsősorban egyházpolitikai megfontolások állhattak. Egyrészt szeretnék az általam, és mindenekelőtt édesapám által képviselt irányvonalat légüres térbe kényszeríteni az egyházon belül. A zsinati elnök nem bánta, ha a Dunamelléken megosztottságot támaszthatott.
            6 órája · Tetszik
            B. Hunor Láthatóan egy nagy Hanta Pali vagy te is kedves Andris Graner, mint Fercsi. A magadfajták valóban nem tudják, hogy mi a hazafiság, hisz még a neved sem tudod magyarul leírni.
            Jobb lenne táncolnál is szófosás közben.
            6 órája · Tetszik · 1
            N. B. Ne válaszoljatok ezeknek a provokátoroknak. Én is kaptam tőlük üzenetet, bár biztos nem a saját nevüket használták.
            55 perce · Tetszik
            András Gráner
            Milyen igazuk van uram bátyáméknak, aki nem hajt fejet, az már biztosan ellenség, de nem is magyar, pláne nem hazafi. Minden olyan személy, akinek van önálló véleménye. Azt csak mocskolni tudják és utána meg csodálkoznak, ha nem hajtanak fejet. Miért is tenné, talán azért,hogy még több embert tudjanak megalázni? Tisztelt Bihari, azt sem tudja kivagyok, de már is azt szajkózza amit betanítottak önnek, mert egyáltalán nincs önálló véleménye. De ne is törődjön vele, elég az önnek, ha elítélhet másokat, akikről halvány fogalma sincs. El sem tudja képzelni, hogy az ön által istenített személlyel mikor és mennyit találkozok. Nyugodjon meg, többet fogtam vele kezet mint ön, én legalább megbízható voltam arra is, hogy a személyi biztonságát is rám bízza. Önre mit bízott??? Megengedte, hogy részt vegyen a tömegben akihez éppen szól pár szót?? Na csak ennyi, és én nem lettem sem behódoló, sem becsókoló, remélem elgondolkodik rajra, ki is ossza meg ezt az országot?? Annyira szegényes a fantáziájuk, hogy az ellen hergelik az embereket akit istenítenek. A Bencsik úrnak meg csak annyit, hogy ha használ egy oldalt, azt tanulja meg kezelni is, mielőtt véleményt mond valamiről. üdv: TENGERPICI
            16 perce · Tetszik


2012. március 05. A kérdés még mindég az, kinek van kedve az ilyen nemzeti ünnephez??
Gondolom, aki ad a tisztességére is egy kicsit, annak már is elment a kedve, az ilyen gondolkodásúak között való ünnepléstől.

Üdv: TENGERPICI.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://velemenyekallsoszinten.blog.hu/api/trackback/id/tr434290650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása